söndag

Att göra Gnocchi


 Gnocchi med gorgonzolasås som vi toppade med serranoskinka. 
Smakade riktigt gott, så det kommer bli en repris på detta.



Idag är en rätt tung dag. 

Examensarbetet har kommit åt sidan och jag måste verkligen sätta igång med det. 
Jag har 1 dag i veckan att nyttja till mitt ex. arbete och jag har inte riktigt tagit vara på den dagen. 
Men i veckan så ska jag verkligen ta vara på den dagen.
Jag har ett otroligt bra stöd från Åsa på min praktik som ger mig hopp om att det kommer bli bra. 

Jag måste söka jobb, och att få ihop ett bra CV och personligt brev ger mig prestationsångest och det tar knäcken på mig mentalt. 

Nu ska jag plugga in hörlurarna i öronen, torka lite tårar och ta en härlig promenad till Holmen där det vankas lunchgrillning ute i solen. 

Hoppas ni får en underbar dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar