tisdag

Synsam

Here I come! 
På lördag packar jag in mig i bilen och drar på synundersökning. 
Nu är det bara att härda ut fram tills dess för jag kan knappt se längre. 

Och jag som hade tänkt fortsätta med mitt CV och personliga brev 
i kväll men det gör så ont i både ögon och huvud att sitta framför datorn.
Lille V som har blivit stora killen när han blev klippt. 
Vi satt och såg bilder på tv:n så där ser ni konturer av min pappa och bror från deras fiskeresa i sommar. 

I kväll har P cykling och jag hade som sagt tänkt fila på en ansökan som ska skickas in under veckan. 
Sen att jag måste skicka in en projektbeskrivning innan fredag om mitt examens arbete gör inte kvällarna roligare. 

Tur jag har mina två guldklimpar. 

Igår var jag iväg på Combat, på tok för mycket folk och trött kropp men jag tog mig i mål och vilade idag från cirkelträningen som jobbet har, så får jag sikta på nått roligt att träna i morgon kväll. 

Ha en bra kväll ni fina. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar