torsdag

Små lätta moln

Vilken dag. En härlig torsdag. 
Idag har jag jobbat en del på mitt exjobb, fortfarande svårt men sitter och försöker tyda böcker och komma på frågor som jag ska ha i min intervju som ska skickas till försäljningskontoren vi har i Europa. 

Det är bara att nöta! 



Nu är glasögonen beställda och en veckas väntetid väntar. 
Dagens middag blev en Bishop Toast. Smakade fantastiskt. 
Snabbt iväg till sjukgymnasten. Jag hade gjort hemläxan bra och jag fick nya- och gamla övningar. Kändes skönt. 


Små fina ugglor från house doctor ska få hängas upp i pojkarnas rum. 

Nu ska jag ta en varm dusch och mysa ner framför Revenge. 

I morgon är det fredag! 
Tjohoo. 


1 kommentar:

  1. En lite sömnig moster15/11/12 22:34

    Men du, vilken dag :-) Det är bara att njuta :-D
    Hoppas ni får en riktigt härlig helg :-)

    SvaraRadera