onsdag

Jag erkänner!

Jag är beroende av socker! Märkte det igår när jag inte hade ätit så mycket socker (= oftast 2 bitar choklad) Usch vilken hemsk känsla. Måste verkligen vänja av mig. Synd bara att man får huvudvärk och mår illa, men det är ju värt i längden. Sen när man ammar är man ju hungrig konstant och kan äta hur mycket som helst så det känns som en bra ide att lägga godiset åt sidan då:-) Man vill ju få bort gravidmagen nån gång ju:-)

Ja, end of story...

Försökte få lillbubben att sova i sängen med mig nu vid lunch men det gick ju käpprätt åt skogen så nu sover han gott i vagnen ute och jag har fastnat här framför datorn, även fast jag borde gå och sova några timmar för jag har trötthetshuvudvärk:-)




Imorse kom mamma hit och umgicks med mig, vi lämnade Frans på dagis och tog en härlig promenad. Mysigt med sällskap!
Nu ska jag byta till varma kläder, fryser jätte mycket! hurvas!

2 kommentarer:

  1. En superlycklig moster27/10/10 14:28

    så otroligt söta små syskonbarnbarn jag har :-D
    Å man ser verkligen att dom är syskon men den lille parveln ser redan nu ut att ha glimten i ögat ;-)
    Hoppas ni har en bra dag å att du haft möjlighet att ta 5 min.
    kramiz
    Förresten, Alfons känns som ett passande namn :-)

    SvaraRadera
  2. Vad fina de är! Lyckliga du.

    Kram V & A.

    SvaraRadera