onsdag

Skrutt.....:-)

Jag har ju lyckan att ha en son som älskar hästar, så vi sitter ofta och ser hästar på You Tube, nu har jag även visat bilder på Denna & mig. Han älskar det!
Måste säga att jag saknar hästarna väldigt mycket, vill så gärna få möjligheten att ha häst igen när mina barn blir större.

Jag hade ju de bästa hästskötarna, Petter & Astrid!
Min vän Elisabeth hade bakat super goda cupcakes till hennes Me&I party, så jag fick lov att baka egna och jag älskar dem! Gjorde i små knäckformar till Frans med lite deg som blev över och han gillade dem skarpt! Får nog baka fler små.
Mmmmm var Frans replik om han gillade dem:-)

Idag har jag och pyret (utan namn) vart på promenad efter vi hade lämnat storebror på Dagis.
Väldigt underbart väder!
Imorgon har dom fotografering på dagis så det blir en tidig lämning.
På Fredag hade vi tänkt oss till badhuset. Och sen kl. 22 landar Ida.
Idag trodde jag att jag tog upp älgfärs till middag och när vi skulle laga mat visade det sig att det var Oxfilé, kanske dags att börja märka vad man har i påsarna.
Pyret har varit lite grinig inatt så det blev lite sömn för oss tre. Hoppas han har mer ro att sova gott inatt:-)
Kom förresten inte på någon bra rubrik därför blev det skrutt!:-)
Puss!




2 kommentarer:

  1. En tv-tittande moster :-)13/10/10 21:22

    kakorna ser fantastiska ut å sockertoppen på sista bilden är ju hur söt som helst :-)
    Tänk, jag har inga problem att hitta köttfärs i min frys för det är ganska stor skillnad på köttfärs å fiskpinnar så det är ingen risk att jag tar fel hahahahahahhaha
    Nu måste jag fortsätta se Berg flyttar in.
    Puss :-)

    SvaraRadera
  2. men han är ju GRYMT lik sin bror =)

    SvaraRadera