söndag

Vill mer!

Sitter och njuter av ledigheten och solsken genom fönstren, det blåser lite för mycket för att jag och lilleman ska ta oss ut.

Sitter och får en massa inspiration, tänker så det knakar.

Tänker på att jag vill så mycket mer men det känns inte som jag lyckas, känns som jag inte får fram och ut det jag tänker för jag är nog rädd att misslyckas. Ett stort minus hos mig är just det, vågar aldrig ta steget, vågar inte misslyckas. Men för att kunna växa så måste man våga och man måste få misslyckas.

Ska påbörja ett projekt på min "att våga" lista:-)
Det kräver tid och lite hjälp från min älskling men jag ska lyckas!

Ni glömmer väl inte bort att shoppa loss under Umeå Fashion Weekend som äger rum om 2v.
På fredagen den 23/10 har Kungspassagen ett Modetåg som kommer gå runt i Passagen och ute på stan, våra Modeller kommer bli häftigt stylade och bära det snyggaste vi har i butiken.
DIXI vill synas!
På Lördagen kl. 12 börjar den stora Modeparaden som innebär 300m lång röd matta, mellan Sagateatern och Kungspassagen, häftigt! Även där ska vi vara med och visa upp oss.
Jag längtar!

Vi kommer bland annat ha ett fin fint jeans erbjudande från Filippa K.
Kom och shoppa loss under Umeås största Mode helg! Det kommer bli oslagbart.

Ha en fortsatt skön söndag.

1 kommentar:

  1. En vågad moster ;-D10/10/10 15:10

    Mmm, vem har inte velat våga ;-) men till slut är man redo att våga å jag lovar dig, man växer.
    Att misslyckas är inget nederlag för man har alltid lärt sig något.
    Jag ska genast gå och sätta en kråka i agendan så jag inte missar Modehelgen :-D
    Ha en underbar söndag å jag håller tummarna för dej :-) HEJA DEJ EMMA

    SvaraRadera