söndag

När 3 blev 4:-)

Hej på er allihopa!

Nu har vi som många säkert redan vet blivit 4, Frans har fått en lillebror den 1/10.
Han är så söt och så sjukt lik Frans när han var nyfödd. Vi är jätte lyckliga och glada och Frans är en väldigt stolt storebror.

Vi blev igångsatta i fredags, och jag är så stolt över mig själv. Förlossningen gick så fort att vi fattade ingenting, inte ens barnmorskorna hängde med, prinsen skulle bara ut!
Vi började med droppet kl. 11 och 14.04 är han född. Vi låg över både jag & Petter på nya "HotellBB" jätte lyxigt! vi såg idol och myste på. Vi åkte hem väldigt exakt 24h efter han är född. Allt går super bra, jag mår jätte bra och det känns skönt att få vara hemma.

Han somnade inte förän 2 inatt men sov då till 7 imorse. Skönt, sen har han ätit och sovit sen dess:-) Petter & Frans är ute och cyklar. Och jag har städat undan massa leksaker från golvet och har satt mig nu för lite lugn.

Vi hörs mer senare!

Puss & Kram till er alla.

8 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till lillebror! Visst är det mysigt med en liten bebis igen =) Sköt om er! Kramar Maria, Charlie och Ellen

    SvaraRadera
  2. En stolt gammelmoster och hästtjej :-)3/10/10 12:31

    ett stort GRATTIS till nykomlingen :-)Skönt att det gick så fort
    Jag ser verkligen fram emot att få stifta bekantskap men den lille :-)
    Nu ska jag ut till mina kompisar på travet och se hur dom har det. Vi har haft det jättemysigt hela helgen.
    Det enda jag funderar över är hur man kan ha så många muskler i vila i 53 år för att sedan bli OTROLIGT uppmärksammade av dom ;-)
    Ha en härlig myssöndag. Kramar till er alla

    SvaraRadera
  3. Grattis till er nya familjemedlem! Skönt att ni mår så bra allihop. Mys vidare!

    SvaraRadera
  4. Grattis igen till den lille, ni får hojta till när ni kommit till ro så vi kan komma och titta på han en liten stund. Klart Frans är stolt, han är ju STOREbror nu =) kram

    SvaraRadera
  5. Stooort grattis igen :-)

    SvaraRadera
  6. Grattis Emma m familj
    hoppas allt har gått bra, Nu är det bara att njuta av en liten bebis..=) tiden går ju så fort när de är små!!
    Stort Grattis
    Magdalena, Rocky och Wilma

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till er alla! Hoppas du får mkt mys nu ! Kramar Malin, Mimmi o Maja

    SvaraRadera
  8. Grattiskramar till er! längtar tills vi får träffas. Kram från omberget.

    SvaraRadera