fredag

Mysisar!

En vecka har lilleman blivit och han är så snäll. Denna vecka har gått jätte fort och jag hoppas att en vecka till går fort för då kommer världens bästa moster till mina barn och världens bästa syster till mig:-) Saknar henne så mycket, två månader sedan vi sågs och det var vääääldigt längesedan det gick så länge. En månad max!

Han har fortfarande no name, vi får se vad det blir:-)


Mina älsklingar myser i soffan, tyvärr var det lite mörkt och nära sängdags men bättre denna bild än ingen alls på mina två söta! Frans är jätte snäll med lillebror.

Idag hade jag tänkt baka något.

Det är bara att ni hör av er när ni vill komma och säga hej!

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. En jätteglad moster8/10/10 14:44

    Åh, vilka härliga killar å vilka mysisar å vilken bakmamma ;-D
    Frans ser verkligen stolt ut och han ser verkligen ut att vara rädd om sin lillebror.
    Jag ser redan fram emot att få komma å besöka er å kanske smaka en liten kaka :-D
    Ha en underbar helg så hörs vi snart :-)

    SvaraRadera
  2. Sötnosar :-) Vad mysig det var att få låna lillprinsen lite å snusa på han :-) Fick med mig lite kräks hem på tröjan *hihi* det var ju som ett tag sedan sist.

    Trevlig helg på er!

    SvaraRadera