onsdag

FYRA ÅR, 4 år!

TACK ALLA för att ni kom idag och firade den bästa!
Extra tack till bästa kusin Charlie som hade skickat ett fint paket med posten. 

 Massa gott fika har vi klämt i oss, perfekt bakade macroner av P. Goda tårtor och våran sushi lunch jag och Vilmer köpte med oss från stan idag ska vi inte ens prata om. Oj så gott. 

 Morgon - paket - öppning


Frans fick bestämma dagens innehåll, han ville ut i skogen med sin nya ryggsäck och klocka. Cykla med pappa, eller i pappas skog som han så fint säger. 
Jag och lille V passade på att åka in till stan och shoppa lite fina underkläder från Twilfit till mig, säga hej till mina mamma som jobbade hos Anniqa idag, (provade en super duper jätte fin klänning från Replay)
Mysigt att få lite egen tid med han, det var längesedan känns det som. 

Vilken dag, vilken underbar dag. 





1 kommentar:

  1. En riktigt lycklig moster15/8/12 21:42

    Jag vet inte vem jag ska tack för att Frans fyller år just idag men himla trevligt var det ;-)
    Men jag vet att jag kan tacka P för de fantastiska kakorna. Jag hoppas inte ni räknat dom för jag tog nog mer än en ;-D
    Nu njuter jag av att ha fångat både dagen och kvällen så jag önskar er en God Natt :-D

    SvaraRadera