torsdag

Färdig som artist

Nu är jag så trött i kropp och knopp. Armarna värker efter ett combat pass. Jag har en låsning i vänster skulderblad som gör att det smärtar i bröstet. Faktiskt otroligt jobbigt. 

Men nöjd efter att jag tog mig i väg på dagens pass. Har duschat och bäddat ner mig i sängen och laddar för fredag. 3 arbetsdagar kvar sen lite efterlängtad ledighet. Nedräkning nu. 

I tisdag var vi och busade på skeppet igen, Pappa P var ute på 9 mils cykling med klubben. 

Klockan ringer 6.15 i morgon. 
Time to sleep. 

Sov gott allihopa. 

1 kommentar:

  1. En ilande moster3/8/12 06:06

    Åh du är så himla duktig Emma :-) Jag önskar jag hade samma självdisciplin men jag är nöjd bara jag går en långpromenad med Bexabus ;-)
    Så skönt att få semester, jag har bara nästa vecka kvar :-D
    Petter är ju också duktig som flänger runt länet på cykel ;-D
    Nu måste jag ila för jobbet kallar men jag önskar er en riktigt bra dag å hoppas solen skiner lite på er :-)

    SvaraRadera