måndag

Äntligen!

Idag när jag kom hem från jobbet så ligger nya Elle Mat & vin i brevlådan. 
Vad är publicerat på läsarnas sida? 
Jo mitt mail jag skickade in för kanske 2mån sen. 
Kul, otroligt kul!
Alltid kul med pepp. 
 Pojkarna i familjen är i Skellefteå och hälsar på farmor Inez. 
Alltså Petters farmor. 
De kommer hem under kvällen. 
Här hemma stekte jag pannkakor med kärlek till middag.
Åt med min egna jordgubbssylt på och grädde. 
Klämde i mig 2 st. Vad har ni på era pannkakor?

Nu ligger jag med datorn på magen och har på OS i bakgrunden. 
Tänk när det var OS för 4 år sedan satt vi bänkade framför tv:n dygnet runt, kändes det som i alla fall. Vi såg alla sporter som fanns. 
Fast då med en liten Prins på magen som bara var dagar gammal. 
Nu fyller han snart 4. får man säga att det är galet? 

Nu ska jag sluta vila mig efter maten och köra en städrunda i huset.
Sen är det måndag i dag och det innebär en kväll på storsjöhallen för att köra BodyCombat. 


Ha en underbar måndag kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar