fredag

När man får lite av allt

Så mår man ju helt fantastiskt gott! 


Underbar dag på alla sätt och vis. 
Slutade vid 15 tiden och for hem men insåg längs vägen att jag var utelåst. Pojkarna var ute på havet med båten. 
Bäddade snabbt ner mig i soffan ute i altanen och njöt av sol och värme. 
Jag bjöd över våra bästa grannar på vin som slutade med gemensam grillkväll. 
Potatisrulle med chevre, oxfilé, kycklingfilé, halloumi, sallad och gott vin. 

 Måste tipsa om dessa skor, mina underbara sköna nya bästisar. Helt fantastiska. Passar till allt. Kjol, klänning, jeans, shorts. ALLT! 
I'm in love. 
Nu ska vi städa bort lite disk sen traska över för lite god fortsättning på kvällen hos de bästa. 

Jag försöker intala mig själv att jag ska på utomhus combaten imorgon. 
Jag hoppas att intalan vinner. 

Skön start på helgen. 


1 kommentar:

  1. En lite trött moster28/7/12 15:50

    både du å pojkarna fick mysa på hög nivå :-)
    Skorna är ju supersnygga. Var har du köpt dom?
    Hoppas kvällen blev trevlig och att dagen idag varit bra :-)
    Nu är det lite middag å sen arbete igen, puh
    Ha en underbar kväll och en härlig söndag :-D

    SvaraRadera