tisdag

Kan det vara så?

Är det så att sommaren är på väg? 

Jag tog mina bustroll till mamma och pappa för att vi fått beställningen att blommorna behövde vatten. 
Vi tog vägen via ICA för att köpa med oss varsin glass som vi kunde njuta av på härliga trappan ner till vattnet och titta på vattnet och båtarna som körde förbi. 
Hög mysfaktor. 
 Dagens middag blev grillad kyckling i pitabröd. Receptet hittat hos den här tjejen som bara gör allt så  perfekt som det kan bli. 
Vi fick ändra lite i ingredienserna för lilla ICA i byn hade tyvärr varken spetspaprika eller solrosskott. 
Men grillad paprika och lite ruccola i blev toppen det med. 
Härlig sommarmat. 

P är ute och cyklar så här sitter jag fast i soffan, fast jag inte vill. Jag vill gå ut i kvällssolen på promenad. 





1 kommentar:

  1. En sömnig moster24/7/12 22:25

    Å det kallar jag hög mysfaktor :-)
    Jag trodde precis som du att sommaren var på väg men nu ikväll undrar jag om vi inte misstagit oss :-( fast himlen är väldigt vacker (man måste ju vara positiv)
    Nu skriker sängen av ensamhet så jag ska nog hålla den sällskap en stund ;-)
    Ha en helt underbar onsdag å hoppas solen lyser på er :-)

    SvaraRadera