onsdag

Sommaren i city.

När jag kom hem från jobbet hoppade trollen på bussen med farmor och farfar mot city. 
Jag och P tog bilen och mötte up dem. 
Vi bänkade oss på Invitos uteservering och åt varsin väldigt god pizza. 
Sen gick vi mot torget där det hände lite grejer för små barn. 
Karusell och mjukglass blev det för oss. 



 När vi landade hemma strax efter 20 så hoppade jag i träningskläderna för att skynda mig ut på en power walk. 
Underbar kväll. I morgon kväll får det bli löpning i elljus. 

I morgon efter jobbet blir det storhandling på både Maxi och systemet inför festen på lördag.
Sjukt taggad. 

Tyvärr ingen bild på mina nyheter till fötterna idag, men jag invigde de på jobbet idag och det fick bästa betyg förutom att de kanske måste reklameras för en träflisa har lossnat. 

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Tjiing! 



1 kommentar:

  1. Jag var ute på fläse idag och när jag körde hem tyckte jag att jag såg Gunilla vid busshållsplatsen, vilket säkert stämmer inser jag nu när jag läser det här. Ser ut som ni hade en mysig kväll.

    SvaraRadera