onsdag

Varför sova när man kan vara vaken?

Ja det har jag länge funderat på. Men att vakna vid 5 tycker jag inte är helt okej. Speciellt inte när man ställde klockan på 6,30 för att få ta sig lite sovmorgon idag. 
VILMER!!!
Yes, det var han som höll på sparka runt och hade myror i benen alldeles för tidigt i morse. Inte jag den här gången. 
Nu äter vi frukost och han smörar sin egen macka. 
Han kan säga många ord den här killen nu. Pratar på som bara den. 
Oj stackars Helen och Kent som vi bilade med ner till Paris när vi var små. De hade då inga barn och mamma och pappa tre. Så vi turades om att en fick åka i deras bil. 
jag pratade och pratade tills jag sov. Hur många gånger tror ni jag har fått höra det? 
Frans är likadan i bilen, han är aldrig tyst förutom när han sover. 
Snart har vi två sådana. 
oj, oj, oj. Tror vi får hyra in Helen och Kent när vi åker på bilsemester någon sommar. De vet ju hur man tar hand om prat glada barn. 
Nej nu ska jag ta och cykla till jobbet. 

Hoppas ni får en helt underbar dag. 

1 kommentar:

  1. En utsövd moster ;-)25/7/12 08:43

    Tack för ett gott morgonsmile ;-)
    Hoppas ni får en bra dag trots en tidig morgon :-)

    SvaraRadera