söndag

Dagens meny

Pizza jag sa, pizza de blev. 
Frans valde räkor och skinka på sin. Han älskar räkor.

 Jag valde med kräftstjärtar, räkor, chevre, rödlök, creme fraiche och gräslök. 
otroligt god enligt mig. 
Till efterrätt blev jag så sugen på att göra förra sommarens favorit.
Då var det päron flarn, nu blev det persika flarn. 
Tina smördegsplattor, stansa ut 2 cirklar, får ej gå i genom degen. 
riv lite mandelmassa i botten lägg på valfri skivad frukt. I mitt fall blev det persika. 
Hyvla smör över plattan och in i ugnen tills de är gyllenbruna. 
Riv choklad över. 
Ät direkt. 

Gott. 

Petter drog ut på en MTB sväng i skogen så jag hamnade själv i soffan med H&M nya höstkatalog.
Oopps. 
Undrar vem det är mest synd om? 

Jag önskar er en härlig söndag kväll. 

2 kommentarer:

  1. Men mums så gott, tror jag måste plocka fram bakstenen nån dag och göra pizza jag med!

    SvaraRadera