onsdag

Protein frukost

Började dagen med att sova till 6.55 då lille V vaknade. 
Sen hann vi mysa i soffan ett tag innan det var dags att åka och lämna på dagis. 
Idag gick lämningen rätt bra faktiskt, inga tårar.
Lille V är inne i 2 års trots och testar mitt morgon humör på bästa sätt. 

Nu har jag precis svalt ner denna goda frukost.
Smoothie med hallon/mango/havremjölk/naturell yoghurt/linfrön.
Det är min vän Hanna som jag fått inspirationen om havremjölk. Funkar jätte bra till gröt och smoothie. Perfekt för mig som har lite känslig  "mjölk" mage. 
2 ägg och kaffe på det också. 

Nu känner jag mig laddad för att öppna mina böcker och se vad jag har lärt mig under dessa två dagar i skolan. Sen ska jag unna mig en promenad i det härliga vädret och tidig hämtning blir det idag för små trollen då vi får fin besök till eftermiddagsfikat. 

Hoppas ni får en underbar dag. 

1 kommentar:

  1. Kul att du gillar havremjölken som alternativ, kram på dig!

    SvaraRadera