lördag

Så oförskämt!

4.15 vaknade lille V och kom över till mig och Frans. 
4.15!!!
Jag fick han verkligen inte att somna om, han låg på mitt huvud, drog sig mot Frans hela tiden som låg på Petters sida. Frågade efter pappa. Han saknar nog Pappa. Det brukar ju vara pappas kille på nätterna och det gjorde han ju klart för mig att det så är. 

I alla fall så 5.30 intog vi soffan. 
7 somnade han om i hela 10 minuter för då vaknade Frans. 

Tålamod Emma, tålamod! 
Vart hittar man det? 

En kopp kaffe på det här? 

Ja, Tack! 

2 kommentarer:

  1. Men oj så jobbigt! Hoppas att både du och lille V hinner med en tupplur mitt på dagen. Du får säga till om vi ska skjuta på kvällens planer. Kram

    SvaraRadera
  2. En lös å ledig moster4/8/12 15:06

    Åh, stackars både dej å V :-( Det är nog läge för minst en power-nap idag ;-)
    Hoppas ni har en bra dag i alla fall och att kvällen blir riktigt härlig :-)

    SvaraRadera