onsdag

Att få bli bjuden....


Gårdagen började med att bli bjuden på examens fika på nisses av min  vän Viktoria. 
Vi pratade och pratade och mumsade i oss varsin macka och avslutade med en chokladmousse som var helt amazing! 

Men det roliga tog ju inte slut där....

 För på kvällen var det dags för tre-rätters på REX med min vän Elisabeth som hon bjöd mig på i en försenad födelsedagspresent. 
Finns det nå bättre presenter än att bli bjuden på middag/fika och samtidigt få sällskapet in på? 
Nej det är oslagbart. 

Som jag sa i ett tidigare inlägg:
Det finaste du kan ge en annan människa är din tid. 

Så värdefullt. 


Men nu till vad jag gör nu. 
Jag ligger nämligen i sängen med benet på 4 höga kuddar, jag tog mig iväg på Kick' n box i kväll och under uppvärmningen så hände det nått med foten och jag föll pladaskt ner på rumpan. 

AJ AJ AJ AJ AJ
Min fotknöl ser nu mer ut som en innebandyboll fast med färgerna röd/blå/grön.  

Nu ska jag bara försöka sova lite i en liten ovan och annorlunda ställning. 

PUSS! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar