onsdag

Närproducerat

Hej på er! 

Jag smet in på Gourmet igår på vägen hem och handlade lite till middagen.
Passade öven på att köpa med mig en bunt tulpaner, de säljer nämligen de som är från handelsträdgården här i Obbola. 
Brukar oftast köpa deras, de håller länge. Tror jag måste ta en promenad dit och köpa på mig några fler. 
Två buntar blir finast, tycker jag :) 

Jag har precis ätit min matlåda från gårdagens pasta middag, blev jätte gott. HÄR hittar ni receptet.
Värt att prova enligt mig. 

Vi får se om jag tar mig iväg i kväll på träningen, känner mig så tung i huvudet och trött idag. Borde behöva träna efter gårdagens infall av att, ja vi bakar en kladdkaka! 

Nu lite kaffe tillsammans med min uppsats som ska få sista kärleken för idag mailas den nämligen till opponenten. 
Pirr i magen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar