fredag

Ett stycke BodyPump

Igår körde jag den senaste releasen av BodyPump.
Den var rätt bra faktiskt. 
Bröstlåten var inte så kul men resten gillade jag, på utfallslåten var det skakiga ben och axellåten var tung. 
Men det blir nog till att pumpa lite mer. 

I eftermiddag tänkte jag mig på ett nytt försök av combaten, det var  ny release i måndags och det kändes väl lite sisådär. Kändes mest som jag inte fattade något men det hör ju till första gången (för mig i alla fall) Så idag gör jag ett nytt försök och hoppas det känns bättre. 

Mycket som händer privat här och det är bara positiva saker men tyvärr inget jag kan berätta om än. 

Lycka och kärlek är vad det är. 

Fast en tumme eller två får ni alltid hålla för mig.

Ha en bra helg. 



1 kommentar:

  1. Visst är det ett bra program?! Jag gillar peppmusiken i rygglåten och utfallslåten är också är riktigt bra. Hoppas du inte fick allt för mycket träningsvärk av pumpen bara...

    SvaraRadera