fredag

Bästa dagen och lite fujiäpplen.


Hej på er denna fina fredag! 
Vad väntar er denna helg? 

Frans har önskat bio och på söndag drar travskolan igång 
så så får det bli! 

 Gårdagens mellis. 
Fujiäpplen med vaniljkesella. 
En favorit till mellis för mig. 

Jag hade faktiskt tänkt mig iväg till gymmet innan lunch idag men jag har en sådan grym träningsvärk, framförallt magen, så jag lägger in en skön vilodag idag. 
Det värsta är nog från onsdagens pass men igår när jag kom hem från RPM så tog jag fram mattan och gjorde 6 olika magövningar. 
Jobbigt kan jag lova. 
Men skönt med träningsvärk. 

Att jag fick sällskap till frukosten av min älskade systerdotter genom facetime gjorde att dagen kommer bli bäst! 
Snart kommer hon hit.


Ha en underbar fredag ni fina. 

1 kommentar:

  1. Himmel så duktig du är med träningen :-D Själv är jag fortfarande i planeringsstadiet ;-)
    Frukostsällskap är alltid trevligt å Bexa gör mig väldig ofta sällskap hahaha
    Ha en riktigt härlig fredag och en superduperhelg.
    Kramis

    SvaraRadera