onsdag

Som på beställning?


Nu är det klart.
 Pressen är över och jag är jätte nöjd över dagens presentation av mitt examensarbete.

Dålig sömn i två nätter, pressen har släppt och förkylningen kom som på beställning. 
Fick avboka mig från träningen idag och det känns alltid väldigt trist. Jag proppar i mig vitaminer och har bestämt mig att lägga mig tidigt, väldigt tidigt i kväll för att sova mig frisk. 

Vilken lättnad det är nu. På fredag tar jag emot mina betyg och firar med middag och utgång med klassen. 

Helt galet.


I morgon väntar en lugn dag med mys.
Massa mys. 

PUSS! 

3 kommentarer:

  1. Nej vad tråkigt att du blivit sjuk.. blä. Stort grattis till att du klarat redovisningen! Krya på dig nu så du kan gå ut och ha trevligt med klassen! Puss och kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS GRATTIS till dej som blivit redovisningsekonom :-D
    Typiskt att du blev förkyld precis när du är klar men hoppas du blir frisk snart så du kan träna och njuta av att "slippa" läxjobb och redovisningar :-)
    Ha en härlig torsdag och en ännu härligare fredag å njut allt du kan ;-)
    Varmaste kramen

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat Emma!!! Synd med förkylning dock... // Laila

    SvaraRadera