torsdag

Jag hjärta hjärtan


Ja, jag är ju en riktig hjärt-lover.
Allt som är i form av ett hjärta gör mig lycklig. 
Och att få världens finaste skål fylld med choklad dessutom är ju bara underbart. 
Tack finaste Hanna.

 Dagens lunch: 
Kycklingspett med potatis, tzatziki och en god sallad. 
Sen hade jag världens charmigaste lunchsällskap i form av 
Lilly 3 1/2 mån och hennes mamma. 
M Y S!  
 Och en liten fot-update:
Den fortsätter att värka lite och svullnaden är kvar men det går åt rätt håll och jag kan stödja rätt bra på den. Åkte till min bästa Viktoria på morgonen som även är distriktssköterska och fick hjälp med att få den lindad. 

Nu: högt fotläge och soffhäng. 
Skickade ut P på minst en tre-mils cykling, så soffan har jag helt för mig själv! 

I morgon är det fredag och jag har bokat in fredagsmys med mina skatter. 

Vad ska ni göra? Berätta! 

PUSS! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar