måndag

Hungrig men glad!

Sitter i soffan och är väldigt hungrig. Man klarar sig inte så långt på fil och flingor till middag.
Efter jag hade ätit så gick jag och Frans en promenad förbi Karin och pratade lite.
Karin ska också ha barn i sommar så vi pratade mest barn, mysigt!

Sen när vi skulle gå hem fick jag så ont så jag ringde efter Petter som kom och hämtade oss och körde oss 1,5km hem. Vill bara ha en frisk kropp.

Till helgen åker vi till stugan för att mysa med mormor,morfar,moster Ida, Emil och morbror Anders. Så mysigt! Längtar jätte mycket!


Jag känner mig glad för att jag och Frans fick en liten myskväll ikväll bara vi:)
Imorse blev han jätte jätte ledsen när jag lämnade han på dagis så det tog ett tag innan jag kunde le igen.

Bjöd ut min mormor på lunch idag som födelsedagspresent. Så mysigt! Hon är bäst min mormor!

Nu ska jag ta en dusch och sen ta nått att äta så jag klarar av att sova inatt.

Vill ha mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar