tisdag

Själv i mitt hus...

eller i soffan för Frans ligger och sover i sitt rum.

Petter & Oskar kämpar på jätte bra med verandan.
Jag har nu varit själv varje kväll sen i lördags, saknar min älskling!

Men det gör kanske inte så mycket då jag lägger mig tidigt av den hemska tröttheten och min fruktansvärda smärta i kroppen. Har fått jätte problem med ett ben, jag gråter varje kväll och tycker synd om mig själv.

Nästa vecka åker jag till Stockholm på inköp och passar på att få övernatta hos kära syster i deras nya lägenhet. Sen blir det nog lite strosande i Sthlm nästa dag innan inköp och flyget hem går på em/kvällen:)

Frans är underbar!

1 kommentar:

  1. En medlidande moster1/6/10 21:00

    tack för titten Emma, alltid roligt att ses :-)
    Jag förstår att du känner dig ensam och övergiven men tänk så mycket roligt ni kan ha på altan när den är klar :-D
    Nu har vi varit på travet och jag å Bexa ska knoppa in för vi är också trötta.
    Sov gott och ha en bra dag i morgon :-)

    SvaraRadera