fredag

Tomt och tyst!

Det är tyst och tomt och ingen som skrattar, gråter, busar, gnäller. Jag saknar det!

Jag njuter ändå av tystnaden och längtar tills jag får träffa min solstråle ikväll.

Om min bebis i magen kommer ha samma dygnsrytm när det kommer ut som den har nu, kommer vi aldrig att få sova, den kommer bli snäppet vildare än Frans. Detta blir spännande!


Stockholm igår var underbart, träffade Elina och åt lunch med henne, shoppade lite. drack latte och kollade på folk och bara myste:)

Nu måste jag packa in allt i bilen och åka till jobbet, ska köra förbi nisses och köpa nå gott bröd till alla goda pålägg Ida tar med:)

Längtar till 16 då myshelgen börjar!

Ha en bra dag i solen!

1 kommentar:

  1. En moster som njuter ;-)11/6/10 14:04

    vill bara önska er alla en riktigt HÄRLIG HELG och hoppas verkligen att solen skiner på er. Om den mot förmodan skulle hamna bakom ett moln så är Monompol ett spel som kan räcka länge och spelas av många ;-D
    Stora kramar till er alla

    SvaraRadera