tisdag

Så sjuk.

Ja jag var precis påväg att stänga ner sidan och inte blogga för att jag kom inte på någon titel...
Heelt sjukt!

Försökte prata med en läkare idag om mitt ben men han var inte till så mycket hjälp, så nu längtar jag ännu mer efter semestern om 3v.
Då blir det vila på schemat.

Imorgon åker jag till Uppsala och hälsar på Ida och på torsdag blir det en sväng i sthlm innan inköpet med Saint Tropez som kommer vara på Arlanda. Smidigt och enkelt. Sen när jag kommer hem på torsdag kväll kommer Frans vara i stugan så han får jag se på Fredag em igen:) Kommer sakna honom.

Igår hann jag somna innan jag fick i mig nått i magen vilket resulterade i dålig sömn, huvva! Ikväll har jag druckit te med mina fina vänner och det kommer resultera i att jag måste gå upp och kissa inatt och då får jag alltid svårt att somna om, ännu mer huvva!

Nu skajag försöka sova så jag orkar med morgonmötet imorgon kl.8 som jag och mamma ska gå på. Det handlar om "att se tjuven" något sånt.

Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni hade riktigt trevligt igår och att ni blev finfina :-) Trist att Uffe var tvungen att jobba men när fabriken kallar sååå... Jag och Frida hade eget SPA mys här hemma istället och fru Larsson somnade kl halv tio ;-)

    ha det gott nere i söder :-)

    /Maria

    SvaraRadera
  2. Jag måste ha hur tur som helst för jag behöver inte gå upp och kissa på natten =)

    SvaraRadera