onsdag

Lite nytt skulle inte skada!

Skulle vilja köpa två nya saker till vårat vardagsrum.

Har hittat en grön stor matta från Mio sen skulle jag vilja ha ett soffbord till, men hittar inget klockrent. Vet iaf att jag vill ha ett vitt.


Längtar tills semestern för då har jag tid att åka på Mio & EM och kolla runt. Men man får ju inte glömma att vi har ju en stor veranda man ska "inreda" också:)

Snart kommer Petter hem, han bokade om till ett plan som skulle gå 17,20 istället för 20,20 som hans första plan skulle lyfta. Synd bara att 17,20 planet var försenat till 19,30:) Men snart är han här!

Frans somnade tidigt ikväll, vi har badat tillsammans och fikat lite yoghurt och flingor tills kvällsfika.

Är det nån som ger havrevälling från Semper till sitt barn?
Frans har slutat med välling och jag har sex pkt här hemma till ingen nytta alls.
Hör av er!

Kram

1 kommentar:

  1. Guess who ;-D17/6/10 07:46

    oj, oj, oj det är inte alltid bra att lagra ;-D
    Kanske du kan spara det till den nya bäbisen kommer :-)
    Nu ska jag iväg på jobbet. Ha en riktigt bra dag.
    Stor kram

    SvaraRadera