onsdag

Midsommarmys:)

Midsommar har passerat och första semesterveckan är påbörjad.

Under midsommarhelgen var vi i Ultrå, (mamma & pappas stuga= våran stuga:))
med familjen Boman/Holmberg. Vi hade super mysigt med massa god mat, bus & skratt!



Frans & Lisa myser med varsin bok efter en tur med båten.
Pussgurkorna!
De gillar varandra mycket, men det kommer även mycket slag och sli toch nyp.
Så söta!
(Här innan båtfärden)



Idag har vi haft Lisa ett tag på fm och vi hann med massa saker! Sommarpinka, dansa, sjunga, köra 3-hjuling, kasta oss i gräset...mm.. Frans blir så glad när hon är med. Han borde träna på att uttrycka sin kärlek på ett finare sätt än puttas & nyp. Men det kommer väl:)
Nej kanske dags att hoppa in i duschen för snart ska jag hämta upp Lina, vi ska gå på lite shopping och gå ut och äta, tjejmyskväll:)
Igår när jag & Petter höll på på framsidan höll vi på tappa andan. Båda stannar upp och ser sjukt förvånade ut, jag tittar på Petter, Petter tittar på mig, för det kommer en exakt likadan bil som Ida & Emil har, den kör sakta, men fortsätter förbi oss:(
Det är inte många man ser med en sån bil och speciellt inte den färgen! :) De höll på att göra oss väldigt väldigt chockade!
Ha en fortsatt bra dag!


1 kommentar:

  1. En vilande moster30/6/10 16:46

    WOW, ni verkar ha haft en helt underbar midsommar precis som jag hade ;-D
    Charmtrollet lär sig nog till slut för du vet väl att "kärlek alltid börjar med bråk" :-)
    Häftigt att precis en sån bil körde förbi å man vet ju aldrig när det står en bekant på bron ;-)
    Hoppas ni har en riktigt bra dag för det har jag haft. Jag har tvättat och städat bilen så nu bara vilar jag mig i form :-)
    Stor kram till er alla

    SvaraRadera