tisdag

Depp, Depp & lite depp.

Jag är så less, har så ont i kroppen, less på att inte kunna sova för jag har sån fruktansvärd halsbränna, hur många hundratals kronor har jag inte lagt på dessa tabletter? Och idag måste jag skaffa mig ännu ett paket eftersom bebisen inte vill komma ut än.

Själv har jag gissat på den 28:e hela tiden men den kommer verkligen inte ut idag kan jag lova.

Mina älsklingar gör allt för att hålla mitt humör uppe. Jag och Frans har haft en riktig mysmorgon där han bara sitter och kramas och myser. Helt underbart.

Igår kväll var jag jätte ledsen, mest för att mina mamma & pappa åker bort idag tills på söndag och det känns jätte tråkigt att inte ha mamma här i närheten när allt händer.

Petter är bäst och han gör allt för att jag ska må bra.

Ja vilka hormoner man bär på. Idag ska jag iaf ta bilen in till stan och få lunch hos min mormor, behöver även köpa nya pyjamaser till Frans men jag har absolut inget shoppingsug.

Vilket härligt glatt inlägg detta blev...not!

Ikväll har vi dessutom första föräldramöte på Frans avdelning Nyckelpigan:-)

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. förstår att du är less det får man vara, man vill att det ska komma ut så man får rå om dem tillsammans som en familj och få tillbaka sin kropp, sluta ha ont i halsen, sova på mage och annat som om man inte kan. Den kommer snart ska du se men väntan är olidlig.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. En moster med många muskler i vila ;-)28/9/10 17:53

    ja, idag var det verkligen ett deppinlägg :-( men det känns helt ok för jag förstår att du är less på att vänta.
    Själv har jag tillbringat hela dagen i stallet :-D
    Mys är bara förnamnet ;-)
    Nu ska vi snart gå promenad sen blir det Idol för hela slanten.
    Hoppas bäbisen kommer snart å du vet ju att jag har jour om ni behöver assistans :-)
    Hoppas kvällen blir bättre än morgonen ;-)
    Kramiz

    SvaraRadera