söndag

Hjälp mig!

Min inspiration är försvunnen, sitter och försöker mig på ett matschema för veckan, men jag kommer inte på några maträtter....detta är inte likt mig då jag älskar att planera, skriva och fixa.
Har suttit i över en timma och tittat i många av mina mattidningar och recept på datorn men det sitter fast.

Huvva för sånt här, man blir ju deprimerad...nästan:-)

Har ni förslag på middagar vore jag väldigt tacksam om ni vill dela med er:-)

Snart ska vi gå över på barnkalas hos Stella, Frans längtar!
Efter det ska vi bli bjudna på middag hos mamma & pappa, underbart!

Igår hade vi en jätte trevlig kväll med Berndes, vi åt en god middag och spelade spel.
Jätte mysigt!


Tänk att vi snart har en liten liten bebis här hemma.
Så mysigt!

1 kommentar:

  1. Här kommer våran matvecka:
    Tacos
    Kycklingwok
    Älggryta
    Uffeväljer (jag jobbar, skulle tippa på nyponsoppa ;)
    Hemmagjord pizza.

    Annat gott e ju pastagratäng med halloumi och feta, lax med tapenade, kyckling i ädelostsås, broccolisoppa...nu kommer jag inte på mer heller :)

    kram kram

    maria

    SvaraRadera