onsdag

Världens lyckligaste!

Frans har fått världens coolaste present av sin farbror Viktor, vilket gör Frans världens lyckligaste just nu. Petter har läst många artiklar om denna 2-hjulingar som tror mycket på denna balansuppfinning.


Frans fortsätter att mysa med min tröja, han gillar den mycket:-)
Idag var det dags att gå på stylist kurs, passade på att ta på mig min underbara silkes klänning från Miss Sixty, det lär dröja innan jag kan ha på mig den, inga barn i närheten när den ska på. Dyr, skör och helt underbart fin enligt mig:-) Till det blev det höstens nya Odd Molly kofta och mina Uggs som mor & far inhandlade i maj i New York.

Kursen var i alla fall lärorik och inspirations givande. Man blev ju sugen på jobba nu.
Nu kom Frans & Petter in efter att de vart ute hela kvällen och jag däckade i sängen direkt jag svalt middagen. Nu halv 8 hos mig...Idol....Berg flyttar in:-) rolig tv-kväll.
Kom ihåg att ni är varmt välkommna in till oss på Dixi, och en liten påminnelse..(Vi har inte bara dyra märken)

Ha en bra kväll.


3 kommentarer:

  1. Snygg klänning, looking hot mama!

    SvaraRadera
  2. Balanscykel är jätte rolig, Rocky har oxå en och han älskar den!!
    och vad fin du är Emma =)

    SvaraRadera
  3. En lite stel moster ;-D24/9/10 08:42

    åh, vilken lycklig kille :-) Jag förstår att den cykeln var en höjdarpresent. Vilken tur att det blev så stor altan så han kan träna. Jag tycker Frans ser precis ut som Björne i den tröjan
    Åh vilken snygg tjej :-) Jag förstår att inga barn kommer i närheten av den klänningen.
    Själv har jag idag en himla massa småmuskler som legat i vila de senaste 53 åren så jag tar kvällstjänsten i dag ;-D
    Nu är det organisationslära för hela slanten. Ha en riktigt härlig mysdag i regnet. Kramiz

    SvaraRadera