tisdag

Tisdagsmys!

Idag har Frans fått en ledig dag från dagis och varit hemma med mig och myst. Vi började dagen med att åka ut till travet och hälsa på Anders & hans hästar. Frans helt överlycklig, han älskar verkligen hästarna, idag hade vi med oss en påse med äpplen som vi plockat från äppelträdet (farmor & farfars:)).

Sen for vi hem och åt potatis och fiskbullar till lunch, efter maten var det dags för sovstund och vi båda sov från 12.30 till kl. 14 då min moster Maria ringde på dörren. Så skönt att sova en längre stund på dagen.

Vi bjöd Maria på kaffe och kakor, sen gick vi på promenad till lekparken. Inge jätte skönt väder men ändå skönt att komma ut ett tag. Tack för besöket, det var jätte mysigt!

Pappa Petter kom hem tidigt och vi lagade chiliconcarne till middag.

Oj så mysigt vi har haft det idag.



En sån här tavla hade jag gärna köpt, tycker den är söt. Man borde kunna göra en själv?

Igår var jag hos Barnmorskan och hon tyckte det var bra att jag var inställd på två veckors övertid.....jag vet ju innerst inne att jag kommer gå över men man slutar ändå inte hoppas på...idag....ikväll....imorgon.....

Vi har aldrig tjuvkikat på om det blir pojke eller flicka, jag har vart rätt säker från början att det är en pojke och jag håller fast vid det. Många gissar på en flicka och jag har försökt känna efter om det är en flicka men nej, det är fortfarande en pojke:)

2 dagar kvar till beräknat datum.

Vad gissar ni på för datum?

Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

  1. Gå in på denna sida: http://www.wordle.net/ Där kan man göra egna tavlor, allt man behöver är en färgskrivare :-)

    Jag gissar på 24:e :-) Fast helst imorgon då ;-)

    SvaraRadera
  2. hmm svårt det där med att gissa =) 18 eller 19 tror jag =)

    SvaraRadera