tisdag

Höst & Regn

Ja inga bilder har jag att visa då jag inget har fotat, och inte Petter heller.

Ingen bebis heller, men än har det ju bara gått 5 dagar. Börjar bli smått less. Väldigt lätt irriterad kan jag då säga att jag är och känner mig väldigt osocial bland folk. Hoppas det vänder snart.

Idag har jag en del ärenden i stan, bla köpa ett nytt spjälskydd då vårat hade krympt en del i tvätten. Helst hade jag stannat hemma och sett film hela dagen för vädret är ju inte så roligt heller.

Imorgon har jag en rolig dag framför mig. Först ska jag och mamma äta lunch med varandra sen ska vi gå en kurs som heter "Bli din kunds stylist" jätte intressant. Vi är peppade!

Oj, det öser verkligen ner regn här ute i Skärgården.

Frans sov till 7,45 imorse, sen myste vi ett tag till halv 9 med lite Bolibompa innan vi steg upp och åt frukost. Väldigt mysigt!

Nej nu är det dags och sätta sig i bilen och styra mot Barnens Hus & Babyproffsen.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Så ingen bebis ännu, tänkte ringa dig idag men jag vågade inte...fånig man é. Jag hämtade Astrid tidigt och sen gick vi på teater på biblioteket, tittut trollet, hon satt stilla hela halvtimmen, imponerande. Vilken härlig dag ni har framför er i morgon. Kram på dig!!

    SvaraRadera