onsdag

Världens finaste!

Ja jag måste skryta över hur söt min Frans är. Han är underbar att umgås med och jag saknar han varje minut han är på dagis. Han myser, kramas, pussas och visar så mycket kärlek att man smälter. Jag njuter av varje sekund med Frans innan det är dags att tre blir fyra.



Mina älsklingar skulle gå över till farmor och farfars katter.
Frans fick ett eget paraply som han älskade!
Tanken var att det skulle bli Köttfärslimpa med kantarellsås till middag men köttfärsen var inte helt tinad och sen fick jag en massa kantareller av min mamma, (eller vi gjorde ett byte kantareller mot nisses surdegsbröd)
Och Petter ville göra pasta med kantarellsås, den blev super god! Oj så gott det hela blev!
Så stolt över min älskling som är så duktig på att laga mat.
Nu ska jag fortsätta se halv 8 hos mig.
Ha en bra kväll.

1 kommentar:

  1. Hej Vännen min!

    Tack för din fina present som jag fick på posten, det värmde otroligt mycket:) Tänker på er mycker och håller tummarna för dig när det är dags att föda. Är grymt nyfiken på den lilla krabaten, hoppas att den behagar komma ut snart:)

    Saknar dig i massor. Tusen varma kramar och en liten puss till dig från mig!

    SvaraRadera