fredag

Nu är hösten här...

..på riktigt! Jag älskar hösten, när man får tända ljus, krypa ner i soffan med en kopp te, och bara mysa.

Ja nu är det slutspurten på denna graviditet, inne i vecka 40 nu.
Petter sa igår att han kanske skulle ta kort på magen innan det är för sent, "för tänk att det kanske är sista gången du är så här tjock".....tack älskling fick han som svar:)
Min älskling, du är rolig du:)

Idag lämnade jag Frans som vanligt vid 9.30. For hem och kröp ner i sängen för att försöka sova, men det gick inte. Låg och tänkte på hur vi ska göra till middag och om vi ska åka till travet eller inte...ja vilka tankar man har.
Slutade med att jag fick ringa Petter och prata igenom mina tankar med honom, och vi bestämde att det får bli en fredags pizza från Robertos som vi äter hos mamma & pappa och sen åker ut till travet för att hinna se första loppet då Anders har en häst i det loppet.
Frans lär bli överlycklig!

Men före pizza och häster så ska jag nu ta bilen till Holmsund för att handla nå småsaker på Konsum och hämta ut pengar och sen köpa fika på Nisses, för att sen hämta Frans och åka till Karin och hennes Tilde som är kring 4veckor.

Så mysig eftermiddag jag & Frans har framför oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar