torsdag

Blandade känslor

I morgon sätter jag mig på flyget mot Stockholm för en helgs avkoppling och mys. 
Alltid jobbigt att åka ifrån två söta skatter. 


Igår hade jag en väldigt bra dag. 
Blev bjuden på tacogratäng till lunch hos min fina Viktoria. Vi har betalat in startavgiften för skidloppet vi ska vara med i nästa år så nu har vi ingen återvändo. 
Kommer bli kanon roligt att träna till det. 

Efter middagen så packade jag fikaväskan och åkte till bästa Hanna
Myste med henne och världens sötaste Lilly
Hon var så söt, världens finaste bebis. 

Vilken onsdag jag hade. 

Nu målar jag naglarna, köper flygbuss biljett, betalar räkningar, ser tv och funderar på packning.
Checka in - inte checka in - checka in - inte checka in? 

Tjiiing så länge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar