söndag

Saknaden av en kökspryl

En av det bästa köksprylarna i köket är stavmixer, och nu har vi varit utan ett bra tag sedan våran gamla av exakt samma som ni ser på bild gick sönder. 
Tiden utan den har varit jobbig och begränsad. 
Så idag slog jag till när jag och Frans svängde förbi Coop Forum för att inhandla billig Lax innan travskolan. 

Kanske konstigt att köpa en likadan om den andra gick sönder men jag gillar denna. 

Har ni någon favorit när det gäller stavmixer? 

Där bakom skymtas 8,5kg Lax. 


Just ja i veckan väntas det komma en ny kärlek till köket.
Kan ni gissa vad det är? 

Jag är i stort behov av nya träningsskor men jag drar mig för att köpa.  
Måste nog ta tag i det i veckan. 

Nu blir det Solsidan på tv4play. 

Skön kväll på er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar