lördag

En kaffe?

Här började morgonen med en god kaffe. 
Morgonkaffe har guld i mun. 


Idag händer det lite olika roliga saker.
Ett träningspass med min vän Elisabeth.
(Hoppade träningen igår för jag pallade det bara inte, jag sov på soffan istället)
Lite mys med min mamma, och massa mys med mina troll. 

Oh my, jag måste verkligen gå och prova synen, jag kan knappt se, allt blir suddigt, huvudvärk varje dag. 
Det känns inte bra. 

Ärligt så har jag faktiskt glasögon som jag fick när jag tog synen för körkortet, men vart är de glasögonen? 

Kan ni rekommendera någon bra optiker? 

Ha en lovely lördag. 



1 kommentar:

  1. Snart helt uppdaterad :-D14/10/12 09:02

    Ah, vilken härlig lördag :-)
    Själv tillbringade jag den på jobbet (7-20) med en förkylning i kroppen så den dan kunde ha varit bättre :-(
    Ja, jag har ju haft glasögon sen jag var typ 13 å gillar det inte så jag förstår att du "lägger bort" dina ;-D
    Jag har alltid gått till Synsam (Öhrlings) och tycker dom är jättebra och trevliga.
    Lycka till med din nya "vän" ja, glasögonen alltså :-D

    SvaraRadera