tisdag

Min hälsa

Jag har tappat kontrollen på att äta mat som är bra för mig. 
För mycket sådant som jag inte mår bra utav. 
 Som mjölk, mjöl, kolhydrater. 

Jag tappar all min energi och det värsta är att min mage gör så ont. 
Jag har alltid intalat mig själv att jag tål allt men jag tål verkligen inte allt. Bara att acceptera.



Till nått roligare: Jag har 0 dagar kvar i skolbänken! 
Nu väntar en 3 -dagars hemtenta i ekonomistyrning och sen 10v praktik och 4v examensarbete. 

Och vips så är det 25:e Januari. 

 Efter omtumlande år i högstadiet och gymnasiet så har jag sagt att jag A L D R I G ska sätta mig i skolbänken igen. 
Och snart har jag en examen. Jag är så stolt över mig själv. 

Nu lite middag.

Tjiing. 


3 kommentarer:

  1. Du ska verkligen vara stolt över dig själv, du har varit så duktig! Tänk vad fort tiden går.

    SvaraRadera
  2. Nattpatrullen ;-D9/10/12 22:36

    Så himla duktig du är och har varit :-) Du är verkligen värd tummen upp ;-)
    Det är inte roligt när man inte kan äta precis vad man vill :-(
    Jag skulle absolut inte klara mig utan mjölk och potatis så jag är glad att magen inte gör uppror :-)
    Däremot blir resultatet av lök, paprika och starka kryddor bl.a. halsbränna :-(
    Nu måste jag ta hand om mina lokförare ;-)
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. En som uppdaterar sig14/10/12 08:32

    Oj så många inlägg du hunnit med på några dagar :-)
    Nu är det läge för uppdatering.
    Du är ju så himla duktig som orkat med den här utbildningen för det är ju inte det lättaste.
    Vidare till nästa inlägg ;-D

    SvaraRadera