söndag

Lyckligare Lyckligast

Vilken helg jag och mamma har haft. 
Otroligt mysigt och jag är så lycklig att jag har fått tillbringa helgen i Stockholm med henne. 

Världens bästa mamma.


I kväll har vi en prins i sängen som har fått världens hosta. 
De får båda vara hemma och friska på sig lite i morgon. 
Själv åkte jag dit i morse på en förkylning som jag hoppas på vill lämna mig fort. 

Jag köpte med mig 2 skattkistor fyllda med godis från flygplatsen till trollen så efter maten klädde vi på oss och tog ficklampan i handen och följde en skattkarta tills vi hittade kistorna. 
Väldigt uppskattat av de 2 söta. 

Nu ska jag faktiskt snart säga godnatt och sova mig frisk. 

Sov gott. 

1 kommentar:

  1. Vad roligt att läsa att ni haft en bra helg. Hoppas förkylningen går över snabbt. Kram!

    SvaraRadera