onsdag

En längtan...

Det HÄR och det HÄR stället väntar i Oktober. 

Jag håller på längta ihjäl mig. 

Började dagen med ett BodyPump express pass, nu sitter jag bänkad på kökssoffan och försöker ta mig igenom tenta frågorna. 
7 frågor. 
1 helt klar, små börjat på några.

Att min träningskort går ut om 1v och jag måste inhandla ett nytt för ett par tusen känns inte OK faktiskt. 

 Slut på lunchen time to go! 

Solen skiner och det är världens finaste höstväder. 
Ut och njut lite för mig. 

PUSS!  

1 kommentar:

  1. Lilla moster ;-D10/10/12 16:23

    Så himla duktig du är som går ut hårt direkt på morgonen :-)
    Själv brukar jag vila mig i form fram till promenaden vid 10 ;-)
    Åh vilka roliga saker du har att se fram emot i okt :-D Blir bara lite avis ;-)
    Hoppas du har en underbar dag för det har jag (på jobbet) ;-)

    SvaraRadera