lördag

Borta bra men hemma bäst!

Nu har vi kommit hem från våran resa.
Som har vart helt underbar. Älskar min familj!
Och jag kan lova att bebisen i magen har haft en party vecka:) Oj vilka boxningsmatcher det har varit där inne. Kul!

Tänk sån skillnad det är med första och andra graviditet. Har ingen koll på vilken vecka man är i nu och tiden bara rusar iväg. Igår fick jag lov att gå in på Internet och kolla vilken vecka jag är i för jag hade ingen aning:)

Igårkväll när vi kom hem la jag mig snabbt i sängen och njöt av en skön säng och ett härligt täcke:) Idag var det upp och hoppa och iväg en sväng på jobbet.

Nu sitter jag och ser lite på denna sångtävling och analyserar låtarna med Ida på sms:)
Saknar henne!

Ska försöka ge en update sen när Petter lagt in lite bilder från kameran från våran resa:)

Ha en trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Oj vad en vecka går snabbt! Bra att ni haft det trevligt! Roligt att vi hann träffa er innan ni åkte. Hälsa Frans!

    SvaraRadera
  2. En moster i stan :-)30/5/10 08:16

    så härligt att resan blev bra nu när ni äntligen kom iväg.
    Ser fram emot bildbevis på att ni haft det bra :-)
    Nu ska jag ta lite frukost å sen är det en promenad runt stan för lite social träning med Bexa :-D

    SvaraRadera
  3. Härligt att resan gick bra, det är underbart att vara borta men lika skönt att komma hem. Jag måste hålla med dig om graviditeten, vips så rusar veckorna och man hinner inte med att tänka. =)

    SvaraRadera