lördag

Underbara dag!

Sitter och kollar på bilder från Möhippan och Ida & Emils bröllop, man blir så lycklig!
Detta är en favoritbild på oss syskon, är så stolt och glad över att jag har de bästa syskon man kan önska sig.


Sen att de är världens bästa moster och morbror till Frans är så underbart.




När man ser bilderna från Möhippan kan man inte sluta skratta, är så stolt över min och Lailas insats som fixade & trixade med det, så Ida fick en underbar dag med hennes vänner.
Minnen är helt underbara och så kul att Petter fotar så mycket så man kan kolla igenom allt lite då & då och tänka på alla fina minnen.

Tillbaka till verkligeheten...

Frans vaknade 8.10 imorse, skönt. Själv var jag vaken vid 06,15 då bebisen höll mig vaken med sparkar och nån kullerbytta, lyckades som tur var somna om efter ett tag.
Men ska även säga att Frans somnade inte förän vid 22 igår, ville verkligen inte sova..

Nu sitter jag i soffan och Frans ser Bolibompa och leker med sin trehjuling. Myskillen.
Själv kan jag hälsa Halsbrännan välkommen att vara med mig fram till September...huvva!
Nu ska vi äta Frukost.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. En minnenas moster :-D8/5/10 16:11

    Å tänk att jag också har de bästa systrar man kan önska sig ;-D
    Jag burkar ofta titta på gamla kort och minnas. Det är precis hur roligt som helst :-)
    Härligt att halsbrännan håller dig i form. Jag minns hur det var för 34 år sedan :-s Vichyvatten var min ständiga vän :-)
    Här har vi en kanondag med hällande regn, kallt men inte de stormvinadar som var igår :-s Då var det INTE läge för hatt ;-D
    Nu ska jag nog ta lite middag här i Hultsfred. Hoppas eran dag har varit bra. Stor kram

    SvaraRadera