söndag

Mys middag!

Idag kom mamma, pappa & bror på grillmiddag. Petter hade grillat super gott kött och jag gjorde en god potatissallad och hemmagjort vitlökssmör till.

Frans åkte till stugan igår med mormor & morfar och kom hem igen till middagen idag.
Han var saknad, allt har varit så tyst och lugnt. Petter har hunnit städa & tvätta bilarna och jag har gjort efterrätt sen har jag legat i soffan hela tiden helt utslagen.

Iaf så gjorde jag Leilas Mascarponecheesecake till efterrätt och mitt upplägg blev inte så fint som jag hade önskat men eftersom hela inte blev upp äten så kunde inte bären få läggas upp så där fint:)
Så nu vet ni att jag har massa av en jättegod cheesecake kvar, så kom och fika!


Denna bild är lånad från recept.nu
Så här ser alltså orginalet ut:)

Nu ska jag ta en dusch och ladda för jobb imorgon!
Hoppas ni haft en trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar