torsdag

Många saker i luften nu...

Ja idag har jag legat i soffan heeela dagen, känner mig bättre så det är positivt iaf.
Blir inge mer jobb denna vecka, vill bli helt frisk och ta nya tag på måndag på jobbet, känner mig peppad på jobbet för nu är det inte länge kvar innan semestern och kanske ev. slutet då jag sökt havandeskapspenning. Vill bara njuta och ge butiken 110% de sista veckorna.

Sen ser det ljust ut med våran utlandsresa, ser ut som den blir av, fick lite tips av en vän idag och då kändes det mycket bättre och lättare att bestämma hotell och alla andra funderingar jag har haft.

Läste precis på kommunens hemsida, om det gick att få reducerat pris ifall barnet är borta 1v under månaden och hittade inget om det men däremot att de skickar faktura 12 mån/år. USCH för det, att man ska betala 1260 kr fast det är semestertider och när han inte ens är där och äter av deras mat och utnyttjar personalen. Varför är det så fruktansvärt dåligt? Och Frans som ska vara ledig 6v i sommar. Usch, Usch, Usch!!!

Nu ska jag stupa ner till sängs! Kommer säkert drömma hemska drömmar om Umeå Kommun.

Puss & Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar