söndag

Så var förmiddagen borta:)

Vi sitter bara och myser och ser Alvin & gänget.
Själv har Petter fixat till det jag gjorde fel med symaskinen så jag har hunnit sy mina 4:a bordstabletter klar. De blev inte perfekta men jag är nöjd, nu är jag sugen på att sy enfärgade i någon härlig färg som passar till min nya servis, ska gå ner på Ohlsonstyger på måndag och se om de har nå fint:) Det är väldigt rogivande att sy.

Vad kan man mer sy? Något förslag?

Har tänkt att ge mig på kuddöverdrag också som Frans kan ha sin säng, för myshörnan jag länge tänkt göra blir nog aldrig av:) Så kanske nå mysiga kuddar får det bli:)


Imorse gjorde vi smoothie och Frans får det nästan över hela ansiktet:)

Petter gjorde good frukost, jag hann ta kort innan mackan fick gott pålägg och kaffet hann inte heller hällas i, men väldigt gott smakade allt!

Nu ska Frans få lite lunch innan läggdags, han sitter på golvet och dansar till musiken från filmen:)


1 kommentar:

  1. En hostande moster3/5/10 06:08

    din blogg är lite som ketchup, först händer inget å inget sen bloggar du så ofta att jag nästan inte hinner hålla mig uppdaterad ;-D men det är kul :-)
    Kan det vara lite vuxenvarning när ordet rogivande finns i samma mening som sy och stryka ;-) spela roll, du är duktig i alla fall :-)
    Jag säger bara GRATTIS till förkylningen. Jag hostar fortfarande och har än inte sovit en hel natt. Hoppas inte det var jag som smittade ner er :-s
    Tänk så härligt att jag ska vara i Umeå i hela 5 v när jag gör min praktik :-) Kanske en chans att få smaka alla goda småkakor och bullar eller vad tror du :-D
    Nu kallar tågen. Ha en superdag så hörs vi. Stor kram :-)

    SvaraRadera