torsdag

Grönt är skönt.

Jag har länge velat ha en Stelton Termos men inte riktigt fastnat för någon färg de har, men nu har jag hittat en grööön:) Jag älskar allt grönt:)



Frågade på vårat Cervera ifall de skulle få in den i denna pistage färg men icket:( Har hittat den på Royaldesign.se

Men det är ju alltid roligare att få köpa i butik och få hem den på en gång, sen är jag lite emot e-handel för jag tycker man kan gynna de lokala butikerna. Jag vill ju att ni ska gynna "min" butik hellre än köpa på Internet....Så därför får jag nog ta en sväng till Cervera och höra ifall han kan ta hem en Stelton i färgen pistage.

"Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad"

Ha en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. En hmmmande moster ;-D13/5/10 18:00

    Hmm, jag undrar vad du säger om mig som åker 90 mil till Umeå för att köpa jeans ;-)
    Hur som helst är termosen mycket snygg å det är faktiskt roligare att få hem den direkt.
    Min dag har varit full av arbete och nu snurrar tvättmaskinen som bäst så jag får nog ta hand om den. Ha en härlig kväll. Ses snart :-D

    SvaraRadera
  2. Jag lärde mig en sak av en vis norrman! Man ska inte behandla andra som man själv vill bli behandlad, man ska behandla andra som Dom vill bli behandlade. Alla är olika och vill inte bli behandlad som du vill! ;) Ha ha tokjag! Men jag tycker faktiskt att det stämmer rätt bra! :O Puss

    SvaraRadera