onsdag

Rätt stolt över mig själv!

Ja då var man dyng förkyld igen, känner mig helt off och hoppas det går över fort för tips från Barnmorskan var att stanna hemma tills jag är helt frisk. Känns som ett vettigt och bra tips, även fast jag saknar jobbet litegranna faktiskt. Petter är också väldigt förkyld och än så länge har Frans klarat sig bra:)



Idag har vi skruvat ihop Frans trehjuling han fått av morfar & mormor, han tycker verkligen om den, tyvärr lite för liten än men man kan ju lasta grejer på flaket och sitta och se tv ifrån den:)
Detta är premiär åket, han var helt överlycklig och uppe i varv när vi packade upp den. Sötnosen!

Jag har orkat sitta vid symaskinen ett tag och sytt dessa 4 kuddforal till Frans, det var jätte enkelt och jag blev jätte nöjd och väldigt stolt över mig själv som gjort detta. Är väldigt glad över min symaskin jag har fått i födelsedagspresent av mamma & pappa för nått år sedan:)
Nu säger jag snart godnatt:)

1 kommentar:

  1. En förkyld moster5/5/10 21:50

    Vilken kille :-D Jag undrar bara om det är han eller cykeln som är för liten ;-D
    Kuddarna blev verkligen kanonfina. Du är ju jätteduktig :-)
    Ta hand om dig och din förkylning för det gör jag :-s
    Stor Krya på dig-kram

    SvaraRadera